Мистецькі виставки KarpatArt

Сторінка «««45678»»»

Незвичайне у звичайному світі. Петро Ряска
Опубліковано: 06.03.2012 17:48

Від автора:
  Вважаю, що емоція, яка переживається та виплескується під час роботи над твором є вкрай важливою. Тому емоційний живопис - він живий, л`ється, котиться, співає, танцює та чарує... Це як поезія та роман, твір та комедія.
  Прагну постійно бачити незвичайне у звичайному світі.Знаходити радість та безпосередність у всьому. Та засобами мистецтва втілювати в життя.
  Енергетика любові є потужною силою, тим киснем необхідним для повного життя. Мета якої є створити наш світ. Вона чекає і завжди готова нам служити. Її субстанція здатна замінити потужні електростанції та швидкісний плин часу. Зробити світлішим буденне та сіре життя села чи міста. Змінити нас.
  Мистецтво є тою казкою в відбуванні якої є бажання щось сказати, поділитися враженням, емоцією, можливо навіть закричати або тихо прошепотіти, чи зовсім нічого не говорити.

Петро Ряска

Розкіш нюансу. Наталія Сіма.
Опубліковано: 09.01.2012 15:41

  І перший погляд і наступні споглядання картин Наталії Сіми руйнують уявне припущення про визначеність меж, зручну окресленість творчого ареалу, підозру про тяжіння до творення світу комфортного, притяжливого солодкістю доступного щастя, безпроблемністю випадків, історій, епізодів. Адже тріумфує легко розлитий, елегантно нанесений, точно покладений колір, сповнений відчуття і чуттєвості, він сповна виконує своє первісне призначення - радувати, утворювати гарні співвідношення, дарувати красу тональностей. А ще - присутність у кожному творі несподіванки, незбагненності появи того чи іншого нюансу, вкраплення, затінення, півтону, такого влучного, підсвідомо очікуваного.

Михайло Сирохман.

Геометрія Василя Сочки
Опубліковано: 01.11.2011 18:32

  Твори художника Василя Сочки відразу вражають своєю несподіваною присутністю, а при ближчому огляданні – вони поглинають всю увагу, пропускають у себе і залишають дивне відчуття дотикання до чогось рідкісного, до особливої гармонії перевтілень, метаморфоз. Його формоутворення ніби зростають, творяться перед очима подібно до непідробної краси проростання рослин, розвитку пагонів, листків, до напруження ліній крил у польоті, до пружної динаміки м`язів – усього того, що творить природа, того, що є єдиним законом існування світу і всесвіту. Це поєднана краса раціо, логіки і уявлень, ідей, молекулярних структур і злету мрій.       
Михайло Сирохман

Асоціації Едуарда Приходько
Опубліковано: 27.07.2011 20:06

  Висловити своє світовідчуття у кольорі та лінії, малюнку і композиції, в особистісній живописній техніці дається не кожному. Крім таланту тут необхідні творчі амбіції, воля до самовдосконалення, пошук і ствердження власного "Я".

  Привабливість картин Едуарда Приходька - у надзвичайному сплаві особистісного, незалежного авторського підходу до теми, креативності мислення і яскравого живописного темпераменту.

  В його роботах відчуваються міцні знання класичного живопису, усвідомлення самобутності закарпатської школи, добрий професійний вишкіл, нестримний потяг до самовираження і самодостатності. І саме в цьому - запорука його майбутніх творчих успіхів.

 Галина Рижова, мистецтвознавець.

120-річчю від дня народження Адальберта Ерделі присвячується
Опубліковано: 28.05.2011 17:46

 25 травня виповнилося  120 років з дня народження Адальберта Ерделі, художника, педагога, письменника, мистецтвознавця, мислителя – засновника закарпатської художньої школи.

 "У мистецькому просторі України, багатому на яскраві індивідуальності, є лише кілька імен, які мають силу гіпнотичного впливу як на фахівців, так і на широку публіку. Серед цих обраних — ім’я ужгородського живописця Адальберта Ерделі.

 Митець, котрий подарував Закарпаттю художню школу, прищеплював європейський смак та повагу до власної землі, інтелектуал, котрий усвідомлював закономірну еволюцію художньої форми, залишився в історії мистецтва ХХ століття однією з визначних постатей.

Ольга Петрова."

Фотографії використані з альбому "Адальберт Ерделі" видавництва О.Гаркуші.

Сторінка «««45678»»»